Biar Mimpi Sampai Bintang.

Salam,

Bahagia. Memang bahagia saya rasa sekarang. Kenapa ? Takde ape ape pun yang berlaku...takde perkembangan baru dari saya untuk kamu semua..cuma saya bahagia tengok orang yang saya sayang bahagia =)

Alhamdulillah...

Allah berikan ketenangan pada saya...saya bersyukur sangat-sangat..dan yang hanya saya mampu buat ialah menyandarkan rindu serta meluahkan sayang dan kasih saya..dalam doa doa harian...harap tuhan dengar .. 

jangan resah, ini takdir...
tuhan mendengarnya..tuk membawa mimpi mimpi kita..
menuju ke bintang


latest pic ! awcch the pimples and scars on the forehead ! ade aku kesahhhh 


Mungkin ini dinamakan pengorbanan besar..terima dan pasrah...moga moga hari yang mendatang boleh menguatkan lagi semangat juang saya ni...

Saya nak sangat sambung masters...saya nak..tapi bila ek ? Bila waktu tu akan tiba...haha...
Saya nak sangat sayang dan hargai diri saya sendiri...itu yang paling penting...so saya harap saya dapat lakukan the bestttt untuk diri sendiri walaupun bukanlah sekuat dan setabah mana...bukanlah hebat mana pun diri ni...tapi kalau ada restu dan rahmat Allah...semuanya pasti okay ; ) Saya percaya.

Jangan engkau jangan pergi..janagn tinggal ku sendiri..jangan tinggal carta hatii ~~ eh eh lagu najwa latif pulak  ; ) 

ok chow ! 

Salam... 






Comments

  1. *le wild anonymous appear

    ape ko merepek ni setan...

    ReplyDelete
  2. online viewer kat sini sesaat boleh cecah up to 50 people online at one time..hihi..not bad to have wild anon. welcome to www.silampuneon.com !

    ReplyDelete

Post a Comment