Yang Dulu Masih Berdarah...

Salam,

Masih dan masih baru lagi sebenarnya luka ni.. nampak seperti tabah dan happy jer...tapi dalam hati masih sayu...

Saya teringat saat gambar ni diambil..entah kenapa hati saya sayu sangat...sangat sangat...dan langkah kaki saya lemah...dan lemah sangat..dan air mata menemani saya...berjaya jugak saya berlakon hebat...mampu juga mengukir senyum.

Tapi adakah insan yang dapat merasai apa yang saya rasa ? Adakah insan yang memahami ?

Untuk jadi yang terbaik saya tak boleh nak janji...sebab memang saya lost...untuk menjaga hati semua orang memang saya tak dapat nak buat sebab hati saya perlu diutamakan...so jangan simply menghukumi diri saya...saya hanya insan lemah...bagai jelly jika dijentik jentik..pecah jua...=_=

hati ini rapuh..................................dapatkah kau rasa..



Comments