Sunday, April 15, 2012

Sugar Glider Makan Kumbang ! (VIDEO)

Salam,

Rasanya macam dah lama pulak tak pos benda baru tentang binatang kesayangan saya ni. Huhu..diorang ni lah sejarah dimana bermula detik pencarian harapan yang hilang. Sebab diorang ni lah saya happy sangat sangat .. so kalau ade sesiap yang usik depa ni.. memang saya pelangkung habih habih noooo...






cintakan manusia..manusia kan curang...
cintakan haiwan , haiwan akan mati..
cintakan allah ADALAH CINTA HAKIKI...
yang ni baru betul kan ! huhu

Nah ambil ni..dua bijik video sugar glider saya makan kumbang ! Padan muka kumbang ni.. sedap tol jadi santapan sugar glider saya...berebut diorang makan. Harap-harap kumbang jenis ni selalu lah singgah ke rumah.. memang dialu alu kan sangat sangat ! =)

mula mula ninja makan kumbang ni sekor2

pastu ninja sedekahkan bagi kenduri kat shemie kontot dan mumu





 

Designed by Alieff Artwork