Sugar Glider Killer Mengganas !!!!


Salam,


Killer mengganas lagi ! Hahaha...Entah apa nak jadi dengan si killer ni...kena train lama sikit untuk manjakan killer ni..bini dia si mumu tu dah jinak sangat sangat dengan saya..mumu tak macam killer..mumu tak geget saya pun walaupun badan mumu besar cam anak kucing dah hahaha...sayang mumu...killer ??? sayang killer tak ?? errr errr errrr....larikkkkk !!!

 MUKA KILLER YANG MENAKUTKAN ..... AYOO !

PICIT KILLER SEBAB SUKA GEGET ORANG TAK PASAIPASAI JERK

KURUNG KILLER DALAM BONDING POUCH

SABO JE LA YE

DALAM BONDING POUCH PUN NAK NGAMUK

BERDARAHH WEH !!

SLURP !!! BLOODY FINGER !~







Comments

  1. aku ada 2 ekor. satu momok(jantan), satu memey(betina). yg momok ni mmg perangai sebijik cam momok. sama la cm killer tu. suka gigit tak memasal. crabbing tak habis2. memey steady je. momok tu over lebih. lama2 mls aku main dgn dia. aku ambik memey je main. hahaha

    ReplyDelete

Post a Comment