Pages

Sunday, April 15, 2012

Menabung Amalan Mulia.

Salam,

Korang semua ada buat amalan menabung tak ? Huhu.. kalau i, ada je duit syiling mesti i asingkan masuk ke tabung. Biarlah sikit sikit lama lama jadi bukit kan =) 

Gambar bawah ni bukan duit tabung I..ni kawan i yang punya tabung. Saja ambil gambar gambar ni supaya dapat dimuatkan disini..bukan sekadar nak tunjuk gambar duit tabung je.. nak tunjuk jugak peralatan komputer serba canggih mamat kampung ni...orang key el pun tak kaya macam ni eh ! Huhu...hebatlah =)












 

Designed by Alieff Artwork