Friday, April 06, 2012

Kemahiran Hidup : Aktiviti Buat Pizza !

Salam,


Seronoknya jadi cikgu kemahiran hidup ni..sejak ajar budak budak ni memasak kat sekolah..dah macam macam dah yang i cuba masak hahaha...budak budak happy giler weh...nak masak tunggu giliran pun gelojoh..nak tunggu makan lagi la gelojoh diorang ni..semua tak sabar sabar hahah...

tengoklah gambar gambar ni..mana tak seronok..pakai apron..pakai topi chef bagai...pastu dah siap dapat makan lagi hahahaha..kalau i ajak diorang pergi dapur je semua budak budak jadi SANGAT SANGAT BAIK DAN DENGAR KATA OK..SO MAGIC KAN !











Asalkan korang happy lah yer...suka tengok budak budak ni happy laa =) Sepatutnya budak budak khas ni kena ada banyak kemahiran kemahiran macam ni..daripada lebih lebihkan akademik sangat tu...buat apa belajar tinggi tinggi pon...sedangkan kita pun tak tahap diorang camne..nbama pun budak budak khas kan ? Kalau beri kemahiran memasak ke, bertukang ke, atleast da besar nanti ada karier untuk golongan khas ni =) Okay bai !!!




 

Designed by Alieff Artwork