Pages

Saturday, April 28, 2012

Bengkel Motor Paling Kecil & Comel di Tengah KL.

Salam,

Huhuu...sebenarnya gambar ni dah lama i simpan dalam gallery gambar..tetiba ternampak pulak gambar ni masih terselit disitu...so i kongsikan pada you all..

Kalau korang perasan la kan.. on the way ke time square..sebelah banggunan penjara pudu yang renovation tu..ada bengkel kecil di seberang jalan...bengkel motor kalau tak salah i..sebab kereta pun tak boleh masuk dalam bengkel tu..sebab saiz bengkel tu sangat kecik !

Tersorok disebalik banggunan yang tinggi di kawasan tengah bandar..sebelah menyebelah pun kedai besar..kedai ni je yang paling kecik sekali..

Masa traffic light merah..sempat i snap gambar kedai ni..agak-agak dah berapa lama kedai ni beroperasi dan sampi bila kedai ni akan bertahan kat situ...huhuhu...atau mungkin kedai ni akan bertukar wajah satu hari nanti =) 

chow ! peace yol!

Bengkel Kecil di Tengah KL.


 Bengkel Kecil di Tengah KL.

 Bengkel Kecil di Tengah KL.
 Bengkel Kecil di Tengah KL.


 

Designed by Alieff Artwork