Sugar Glider Baby In Pouch - Part 2


Salam.

Lama saya tak berceloteh tentang cinta hati saya ni kan ? Busy betul dengan hidup...sampai terabai anak anak saya ni...kadang kadang sampai lupa nak bagi makan kat sugar gliders ni...kesian diorang...makan kol4 pagi. ..lewat dah tu.

Hari ni saya nak share cerita tentang perkembangan baby sugar glider dalam pouch ninja. Menurut cerita orang...anak sugar glider dalam pouch berisiko untuk dimakan. ..dan juga jatuh dibuang dari pouch ibunya...saya risau betul kalau perkara ni terjadi pada anak ninja...

Saya check perut ninja...masa ninja jilat dan tarik pouch dia..saya jeling dari atas..fuhhhhh nasib baik anak dia ada lagi dalam pouch tu...kali ni baby sugar glider tu dah nampak besar sikit.

MINGGU PERTAMA - baby sugar glider sebesar biji kacang panjang. Warna pink.
 
MINGGU KETIGA - baby sugar glider sebesar satu takuk jari atas kelingking.

Haih...baru masuk minggu ketiga....lambatnya lagi nak tunggu sebulan...dua bulan...tiga bulan...adoyaiii...i dah tak sabar nak bau bau joeys tau...bau anak joeys sungguh wangiiiii dan fresh huhuhu...

Nah...korang tataplah wajah ninja dan perut pouch nya yang semakin membesar dgn anak dalam pouch tu...oyeah...

 






Published with Blogger-droid v2.0.4

Comments

Post a Comment