Renown Gift : Promotion Terhebat Untuk Bakal Pengantin !!!

Title: Cenderahati Perkahwinan Yang Bertema Pengantin Perempuan dan Pengantin Lelaki 
(jika mahu hubungi, skrol di sidebar blog ini dan tekan banner renown gift, tq )
 
Sekarang terdapat banyak pasangan yang berminat untuk mendapati cenderahati perkahwinan mereka dengan ciri-ciri reka bentuk pengantin perempuan dan pengantin lelaki. Oleh itu, untuk menampung keperluan mereka, di sini saya telah mengumpul beberapa cenderahati perkahwinan yang berkaitan dengan reka bentuk pengantin, gaun perkahwinan, pakaian malam pria, dan tali leher yang mungkin di antara cenderahati yang anda mahu untuk perkahwinan anda. Anda boleh terus baca untuk mengetahui yang mana satu yang sepadan anda atau membuat bandingan untuk cenderahati pengantin yang berbeza itu untuk mencari sesuatu yang anda gemari.


  

Gaun pengantin yang cantik sama dengan pakaian malam pria yang indah boleh mewujudkan tanggapan yang lama untuk tetamu anda untuk mendapatkan pegangan cenderahati perkahwinan coaster kaca ini. Setiap set coaster itu termasuk dua keping coaster segelas persegi, yang memaparkan pakaian malam pria dengan tali busur manakala satu lagi yang memaparkan dengan mutiara kalung perkahwinan gaun dihiasi. Setiap kaca coaster set dipakejkan dengan dua coaster antara satu sama lain di dalam kotak yang jelas. Kotak yang diikat dengan reben organza dan dilekatkan tag berbentuk loceng perkahwinan. 


 
 
  
 
 Dalam pilihan mint tin yang anda dapat cari, jenis mint tin gaun perkahwinan klasik dan tin pudina reka bentuk pakaian malam pria boleh menjadi cenderahati perkahwinan elegan untuk diletakkan di atas meja majlis perkahwinan. Gaun perkahwinan dan tin pudina reka bentuk pakaian malam pria adalah ideal untuk dipakai bagi mencampur dan mencocokkan dengan semua tetamu yang menghadiri majlis perkahwinan anda dengan mengandungi beberapa gula-gula atau coklat di dalam tin. Untuk membuat mint tin ini lebih menarik anda boleh menggunakan pembalut organza untuk balut mint tin ini. Setiap mint tin mempunyai ukuran 2 1/4 "x 1 1/8". Anda boleh menggunakan imaginasi dan kreativiti anda sendiri untuk membuat bekas bergaya dengan memasukkan beberapa gula-gula khas atau khazanah untuk tetamu anda bawa pulang.  
 
  

Bride and Groom Salt & Pepper Shakers Penggoncang garam & lada boleh dijadikan cenderahati perkahwinan yang mempesonakan dan ia juga boleh menggambarkan keseronokan pengantin antara satu sama lain! 

  

 01 - 19 = RM 9.00 
20 - 49 = RM 5.80 
50 - 99 = RM 5.60 
100 - 199 = RM 5.30 
200 - 299 = RM 5.00 
300 - 499 = RM 4.80 
500> = RM 4.70 

Setiap set penggoncang garam & lada boleh didapati dengan perlengkapan penggoncang porselin yang direka untuk membuat mereka kelihatan serupa pengantin perempuan dan pengantin lelaki yang berpakaian dalam hari perkahwinan mereka. Satu shaker memaparkan dengan gaun pengantin putih manakala penggoncang lain mempunyai pakaian malam pria hitam dan tali leher bow. Cenderahati perkahwinan yang mempunyai khayalan ini boleh digunakan sebagai hiasan dewan resepsi bagi pihak pertunangan atau majlis perkahwinan anda. Set shaker diletakkan di dalam peti yang jelas-mengungguli perak dengan riben organza putih dan perak sepadan tag berbentuk "love". Setiap garam & lada shaker mempunyai ukuran 2 1/2 "x 1 3/4".

Bride and Groom Favor Boxes Kotak pengantin perempuan dan pengantin lelaki ini pasti akan memperindah majlis perkahwinan anda dengan keseronokan dan daya penarik. Anda boleh meletakkan gula-gula atau coklat dalam kotak yang berbentuk pakaian malam pria. Jenis kotak ini direka dengan bentuk pakaian pengantin dan bersedia untuk anda memberikan kepada tetamu dalam perkahwinan anda atau pihak pertunangan. Selain daripada isi gula-gula atau coklat, kotak-kotak pengantin perempuan dan pengantin lelaki ini juga adalah ideal bagi anda untuk memasukkan nikmat mandi pengantin atau hadiah parti bujang. 
 
 


 01 - 19 = RM 1.80
 20 - 49 = RM 1.70
 50 - 99 = RM 1.60 
100 - 199 = RM 1.50 
200 - 299 = RM 1.40 
300 - 499 = RM 1.30
 500> = RM 1.20

 Kotak ini mempunyai kolar dan lapels dengan ukuran 2 "x 1 1/8" x 4 ". Kotak pakaian pengantin bebenang termasuk 3/8" x 12 "reben satin putih, dan ukurannya adalah 2 5/8 "x 1 1/2" x 3 5/8 ".
Bride and Groom Square Wedding Box Memberi perhatian kepada semua butiran berlaku kepada hanya apa sebenarnya membuat hari perkahwinan untuk menjadi detik yang amat istimewa untuk anda. Oleh itu, adalah baik bagi anda mendapatkan kotak-kotak pakaian malam pria tali leher hitam atau pakaian pengantin putih yang menarik untuk diberikan kepada tetamu dalam perkahwinan anda. 
 
 

01 - 19 = RM 1.60 
20 - 49 = RM 1.55 
50 - 99 = RM 1.50 
100 - 199 = RM 1.40 
200 - 299 = RM 1.30 
300 - 499 = RM 1.20 
500 > = RM 1.10 

Kotak kek cawan segi empat ini boleh digunakan untuk membendung cupcakes saiz kecil, gula-gula, biskut, coklat, atau telur. Di bawah kotak cupcake segi empat ini direka untuk menyokong bahagian bawah kek cawan dan mengelak pergerakan. Kotak cupcake ini dibuat dengan kertas berkualiti, seni dengan laminasi matte. Pengukuran saiz kotak adalah: 6cm x 6cm x 6cm











Comments

  1. sila pm sy mengenai set coaster dan set salt&pepper sekali dgn postage ke ipoh... tq... :)

    ReplyDelete
  2. The sugar glider is a carnivore from Australia, the flying squirrel would be looked at as prey. Keep them housed separately. Your flying squirrel will have a longer life span than the glider anyway. Keep it safe and it'll live a long life.

    ReplyDelete

Post a Comment