Sunday, March 25, 2012

Hentam Sesama Sendiri...BAGUS LAH !

Salam,

Pertama sekali saya nak luahkan kat sini...saya benci dan geram dengan manusia yang suka hentam orang lain dan berlagak diri dia macam bagus sangat.

Hah hamik ko.
kalau dapat la manusia ni memang saya nak remukkan dia jadi macam botol minerla ni


Semua nak tunjuk lagak..semua nak tunjuk pandai..kalau ye lah ko tu pandai sangat...nak tegur orang biar berkhemah...kalau orang betul ikhlas nak share pendapat..pendapat tu biarlah tak menyakitkan hati orang lain.Lempang nak ?

Baru baru ni produk orang kita kena kritik. orang yang mengkritik saja tambah pedas. Saja tambah taufan.laga lagakan orang kita. Seronok dia melaga laga kan orang.

Memang meletop laa saya kan...tambah tambah pulak bangsa sendiri tak support produk melayu..lagi meletop laa saya kan...

Sedarlah kawan kawan..bangun laa wey. Jangan asyik nak backup orang lain, tapi bangsa sendiri ko pijak pijak..ko tak nak tolong bangsa ko pun takpe la...sekurang kurangnya ko tak payah hina lagi dan lagi...

Bagi saya masa seminggu lagi...tak lama lagi memang saya niat nak keluar dari group yang tak mendatangkan faedah tu...chow ~!

Jauhila orang yang BUSUK.







 

Designed by Alieff Artwork