Hentam Sesama Sendiri...BAGUS LAH !

Salam,

Pertama sekali saya nak luahkan kat sini...saya benci dan geram dengan manusia yang suka hentam orang lain dan berlagak diri dia macam bagus sangat.

Hah hamik ko.
kalau dapat la manusia ni memang saya nak remukkan dia jadi macam botol minerla ni


Semua nak tunjuk lagak..semua nak tunjuk pandai..kalau ye lah ko tu pandai sangat...nak tegur orang biar berkhemah...kalau orang betul ikhlas nak share pendapat..pendapat tu biarlah tak menyakitkan hati orang lain.Lempang nak ?

Baru baru ni produk orang kita kena kritik. orang yang mengkritik saja tambah pedas. Saja tambah taufan.laga lagakan orang kita. Seronok dia melaga laga kan orang.

Memang meletop laa saya kan...tambah tambah pulak bangsa sendiri tak support produk melayu..lagi meletop laa saya kan...

Sedarlah kawan kawan..bangun laa wey. Jangan asyik nak backup orang lain, tapi bangsa sendiri ko pijak pijak..ko tak nak tolong bangsa ko pun takpe la...sekurang kurangnya ko tak payah hina lagi dan lagi...

Bagi saya masa seminggu lagi...tak lama lagi memang saya niat nak keluar dari group yang tak mendatangkan faedah tu...chow ~!

Jauhila orang yang BUSUK.







Comments

  1. Ehemm. Berhemahlah bukan berkhemah. Kihkih. Aku pun niat gak nak keluar. Jom kita buat niat jemaah :-)

    ReplyDelete
  2. memang sakit hati kalau jumpa orang macam ni...grrr!geram jugak..pheuuuww..

    ReplyDelete
  3. Melayu tibai melayu ?haha...mereka ni jenis suka sakit hati dengan kelebihan kita ada.... neway tak penting pon....senang cite "Ko kuningkan pemikiran ko dengan hasad dengki ko" hadoiiii.... macam mane la orang melayu nak maju....??

    ReplyDelete
  4. Melayu tibai melayu ?haha...mereka ni jenis suka sakit hati dengan kelebihan kita ada.... neway tak penting pon....senang cite "Ko kuningkan pemikiran ko dengan hasad dengki ko" hadoiiii.... macam mane la orang melayu nak maju....??

    ReplyDelete
  5. Melayu tibai melayu ?haha...mereka ni jenis suka sakit hati dengan kelebihan kita ada.... neway tak penting pon....senang cite "Ko kuningkan pemikiran ko dengan hasad dengki ko" hadoiiii.... macam mane la orang melayu nak maju....??

    ReplyDelete
  6. Melayu tibai melayu ?haha...mereka ni jenis suka sakit hati dengan kelebihan kita ada.... neway tak penting pon....senang cite "Ko kuningkan pemikiran ko dengan hasad dengki ko" hadoiiii.... macam mane la orang melayu nak maju....??

    ReplyDelete
  7. yup, i hate that especially org mlayu suke hukum n hentam org mlayu yg lain...
    sori law komen aku nie tetibe boleh jadi entry but ini kisah benar yg saya dapat pagi tadi n its happen 2 me....

    pagi tadi masa aku keje...
    aku dapat complain dari sorang guest yg wake up call dia tak dapat n teksi dia lambat sampai...
    if kak neon ada baca last entry saya, kak mesti tahu yg saya keje dekat hotel berdekatan dengan kaw perumahan saya....
    dia datang n attack2 n attack saya kenapa tak ada wake up call n teksi lambat sampai...
    saya cakap la yg org shif malam (saya keje shif ptg masa 2) dah buat wake up call 3 kali n info yg saya dapat dari shif malam, dorg dah buat macam yg saya suruh n ada org angkat kol dah since kami buat secara manual....
    but he says he did not get any wake up call....
    bile manager saya dtg n bla3 dgn die....
    satu prob dh selesai....

    prob yg satu lagi pasal teksi....
    dia marah saya sebab saya tak arrangekan teksi utk dia on 5.30 am n he say that he already told me about it....
    d prob is saya dpt tahu yg salah sorg dari dorg kate x nk coz dorg dah ada kete sendiri...
    lepas dorg potpet2 depan kaunter, dorg ckp nty dorg akan inform balik but sampai saya abis keje x dpt pape inform pun...
    n now guest 2 marah saya sebab x dpt teksi n his friend who urgent need the teksi terlepas flight n final exam die....
    dalam hati saya, saya ckp "asal la mamat nie x reti2 nak check-in dekat hotel klcc? nak jugak check-in dekat ampang yg jauh dari klcc, dah la sini slalu jem"...
    tapi dah nama servis, nak tak nak kite jugak yg salah...
    so, saya pun mengakulah yg saya salah even saya x dpt pape confirmation whether he want teksi @ not, what tyme he want it n bla3...

    bile saya dah mengaku salah n guest 2 dah bla, tetiba manager saya cakap: "asal ko p mengaku salah ko? law ko x mengaku salah, aku dah boleh tolong ko goreng si mamat lembut 2 tadi but since ko dah give up...cakap ko salah dalam hal nie, kire dah check mate la jawapannya..."

    tyme 2 mmg kpale saya dah tak leh pk pape n saya rasa saya nak kene 4mat balik otak saya ini...
    masa ptg tadi dok cite2 dgn kwn sekerja pasal benda nie, tyme 2 la idea nk hentam balik guest 2 dtg mencurah-curah ke ladang gandum ni dan ada sorg saksi masa 2 yg ckp dia pun x dgr guest 2 ada request psal teksi since geng dorg dok bising2 kat depan kaunter dgn gaya "lemah lembut" ye masa tu....

    argh, geram ye saya but saya nie jenis x reti nak marah org...
    dah biasa salahkan diri sendiri b4 salahkan org lain....
    (bile tulis ayat nie, lagi geram pulak saya rasa) ~n~"

    ReplyDelete
  8. salam...
    aku ada salah tulis dekat komen atas tadi...
    sebenar ye bukan nak cakap hotel dekat KLCC tapi hotel dekat KLIA...
    maaf ada typing error...

    ReplyDelete
  9. genggam botol tu lama2, nnt nmpk urat tangan neon. hahaha... takky tu komen ke tulis entri?

    ReplyDelete
  10. I would take her to the first place we kissed, and I would look into her eyes and tell her she is beautiful and tell her how lucky I am to have her in my life. Id kiss her.

    ReplyDelete
  11. I read that sugar gliders without enough attention will get depressed and sick. I work 8-10 hours a day and sometimes on weekends. This means that the sugar glider would spend most of its day in its cage.

    ReplyDelete

Post a Comment