Stress...

Salam,

Semakin hari semua orang makin stress. Melihatkan diri saya sendiri...dan kawan kawan seperjuangan yang lain...mereka juga ada masalah masing-masing. Cabaran demi cabaran terpaksa ditempuh dengan penuh kesabaran. 



status status fb pilihan hari ni 
puteri kayangan unggu : oh!! brp lama lg bleh brthn? esok pakai hitam...
mkin hr mkin prh.. huhu..klo buat keja ikhls..hr2 kn tindas..lama2 jd x ikhlas dh..wt ckup syrat je bru tau!
dare devil maycry : tomorrow teusday= just another day at work...wateva...
gozaibong beijing : WORK SUCKS!!
kepala tomato : saya akan berkursus .. -.-! aishh
 
Biarlah ombak besar sekalipun, kita tetap teguh disini. Ikhlas sepenuh hati memberikan apa yang ada untuk memuaskan hati semua.

Kalaulah kita bekerja dengan hati yang senang...pasti semuanya lebih baik ! Kesimpulannya, wujudkanlah suasana aman damai, harmoni dalam sesebuah jabatan tu...sekian terimas XD

Ok fuulstop pasal keserabutan ni.
Bercerita tentang hati pula...semakin kusut juga rasanya. Tak tahulah apa yang terbaik untuk diri ini. Mungkin Allah tak dengar rintihan saya...mungkin ada dosa dosa saya yang lepas...yang membuatkan saya kena tanggung perkara  yang serba serabut ni...

Kadang kadang tak larat rasanya nak fikir. Cemburu sangat saya tengok orang lain..hidup serba mudah. Jalannya dipermudahkan Allah...jalannya tak seserabut jalan yag saya lalu ini...Kenapa...? Saya tak tahu...sebab apa yang belum terjadi, dan bakal terjadi  itu semua rahsia Allah...cuma saya insan kerdil..lagi hina lagi lemah...saya cuma berharap agar hidup saya juga dipermudahkan Allah...saya tak mahu lagi resah. Saya mahukan ketenangan dan kedamaian...tu sahaja...harap Allah makbulkan permintaan saya...

Saya stress. Bye....



Comments

  1. 1 je jln yg saya boleh pk wat masa nie...
    wat keje sebab Allah...
    pape pun yg jadi, tawakkal kpd Allah...
    2 je caranya...
    (saya tulis mcm nie sebab bru je dgr tazkirah psal niat masa kuliah maghrib ari sabtu lepas tyme family day)

    ReplyDelete
  2. salam..
    jangan stress kan diri
    kerja tak akan habis kan?
    jadi make it easy..life
    goes on :)

    ReplyDelete
  3. mesti skang ada terasa mcm nak kembali kat zaman belajar kan. hak3... masa belajar, nak sgt keje. tp bila nak keje, teringat blk zaman belajar.

    ReplyDelete

Post a Comment