Sunday, February 26, 2012

MC Medical Certification.

Salam.

Esok saya takkan menghadapi monday blues ok. Sebab esok saya mc! Hooreyyy...akhirnya...hahah...i tak pernah mc tau...

Huhu...kenapa saya mc? Sebab saya sakit...malam kelmarin saya terpeleot ke dalam longkang rumah...tertoreh tapak kaki saya...sampai terkoyak dan berdarah..sakit kot!

Pergi jumpa doctor harini...ingatkan kena amik mc je...rupanya kena dressing luka kat tapak kaki...takut i tgk semua perkakas doctor tu...tak pasal pasal je saya bersilat silat dengan doctor tu...sebab dia tarik kulit tapak kaki saya tu dan gunting...adoiii sakitnye...buat malu betul bersilat silat dan menangis kat dpn doctor tu...huhu...

Pastu..i ingat dah boleh balik dah...ahhhh doctor tu kuarkan jarum lakkkk..  eh eh kene cocok gak ke...mampus la aku...hahahah..tahan je laa sakit kena cucuk kat lengan..ohhhh perit.

Dapat ubat antibiotic , dan pain killer. Dapat Mc dua hari...

Memang i takde hati nak mengajar ni...sebab i jalan pun tempang..sakit kot...adoi...

Oklah..jaga diri kamu semua ya.. Much love..selamat bekerja bg kamu semua...dan selamat bercuti mc pada i...hegehge

Published with Blogger-droid v2.0.4
 

Designed by Alieff Artwork