Gathering Sugar Glider Part 4 !!!

Assalam...

Fuhh...gila pack hari ni ! Alhamdulillah event gathering sugar glider siang tadi berjalan lancar =) Seronok gila jumpa rakan rakan yang ada minat yang sama ni. Semua ada ciri ciri jadi mama dan papa yang penyayang ! Huhuhu..

Event seperti yang dijanjikan bermula pukul 11.30pagi bertempat di Taman Tasik Permaisuri. (walaupun neon dan noah lambat sikit akibat terlepas naik helikopter) Mulanya memang tak jangka ramai yang nak datang...sebab sebelum ni, komuniti gathering ni berapa ketul lah sangat kan..(bermula dgn gathering kecil kecilan..keudian besar besaran) Tapi tup tup yang datangnya ramai...so memang meriah habis la =)

Nak kata ada aktiviti ice breaking ke pertandingan ke...tu semua takdelah..sebab memang tak bajet ramai nak datang. Jadi tentatif program harini cuma berkenalan dengan owner sugar glider, tengok gelagat sugar glider masing masing, tanya nama anak anak, bergambar sakan dan juga makan-makan KFC.
Minta maaflah kalau ada yang rasa boring..ke ape ke..saya pun cuba untuk berkomunikasi dengan semua yang datang namun...tak cukup napas (dengan panggilan telefon tak henti henti macam i punya majlis kahwin jer kikiki)...Kat bawah ni senarai nama orang dan owner sugar glider yang berjaya hadir masa gathering siang tadi.

you all !! thanks for coming !! next time hope to see you again kayh =)


Sebenarnya dok target yang ini je yang sudi datang...hah rupa rupanya...ramai lagi yang sudi nak join !!
yang ni barisan cikgu cikgi yang ada =) Sila bagi tepukan gemuruh kat cikgu noah sebab beliau turun dari JB ke KL semata mata nak join sugar glider gathering ni !! hoyeah hyeah !
1. cikgu cahaya, 2. cikgu neon, 3. cikgu kamen, 4. cikgu azie, 5. cikgu noah.
    ‎1 Neon (me)
    2 Emeir
    3 Kamen
    4 Noah
    5 Danish
    6 Azie
    7 Cahaya
    8 Bazli
    9 Fazlim
    10 Syafiq
    11 Kawan syafiq
    12.Deanna
    13 Kawan Deanna
    14 Zamzulhairy
    15 Kawan Zamzulhairy
    16 Hafiz
    17 Kawan Hafiz
    18 Ridwan
    19 Kawan Ridwan
    20 Tuan Apyz
    21 Riez Foster
    22 Apat
    23 Gf Apat
    24 Tun Teja
    25 Bf Tun Teja
    26 Rehan
    27 Kawan rehan

      Roughly yang itu jelah yang datang...27 kot ...ramai tau !Anyway..tadi rasa macam nak pegang semua sugar glider yang datang..tapi tak cukup tangan nak pegang...

      Walaupun gathering kali ni best..tapi masih ada kekurangan sebab aktiviti takde, pastu takde sesi ice breaking...so sebab tu lah ada yang kita tak sempat nak berbual pun...(tak sangka sambutan pengunjung agak hangat) Takpe takpe...nextime kita buat lagi gempak ok ? Sukaneka + BBQ nak tak !!! Amboi macam family day pulak ye ! XD

      Eh eh takmau tulis dah penat dah ni..cuci mata tengok gambar sugar glider gathering je la ok ? Babai ! I lap yall muuahxx !!















































      Oh okay ! sampai di penghujung cerita...dah kenyang makan KFC..i pun balik dengan hati yang riang...sekian terimas =)


      Comments

      1. comelnyaa sugar glider ! nak satuuu :)

        ReplyDelete
      2. ma oit, ramai ye....
        yg pnjg2 mcm biawak @ cicak 2 spesis sugar glider jugak ke?

        ReplyDelete
      3. syoknyer..nad teringin nak join..:(

        ReplyDelete

      Post a Comment