Sugar Glider Silampuneon dalam Berita Harian.





Salam.

First and foremost nak ucapkan terima kasih pada encik sani dari berita harian sebab sudi interview saya. Seronok berbual dan bercerita pasal benda yang kita suke buat betul tak?

Pagi tadi keluar bilik je mak bagitahu yang makteh dari melaka ada call. ,katanya ada cerita pasal saya di berita harian,rona.

Kami pun belilah surat khabar...seronok baca surat khabar harini sebab ada nama nurul aina zakaria dan nama anak anak kesayangan sekali, shemie dengan ninja.

Mak bebel sebab takde muka saya dalam suratkhabar tu. Heheh takpe laa..tak kesah la ada muka ke takde ke...dalam blog ni pon dah banyak dah muka saya kan?takpe takpe...saya dah edit dah ada muka saya dan anak anak sekali...hehehe...

Yang penting saya suka sangat penulisan tentang diri saya dalam sisipan rona berita harian tu. Sempoi giler lahhhh.

Ok babai semua....i love you alll...thanks kepada semua pembaca blog silampuneon dan korang semua yang selalu sokong saya...salam..

Published with Blogger-droid v2.0.2

Comments

  1. salam kak..lepas je bace pasal akak n 'anak2' akak yg comel2 tu..saye trus bkak pc cari images SG ckp kat blog pasal SG n x lupe gak bkak akak nye blog walau x ade banyak warna tapi banyak info yg menarik ddalam nye..saye suka kat ninja n shemie comel sangat..saye nye gambar kt blog dulu gambar saye,skrang dah tukar gambar SG plak..haha..terlalu cmel..x dapat menghadap yg btul menghadap kat blog pun jadilah..bertuah akak dapat diorang..x salah saye mase saye bace BH tadi..ade ckp pasal beg utk SG??saye nk tengok bleh x..saye saje2 je nk tengok sbb saye kecik lagi baru 12 thn emak x kasi bela haiwan lagi..mk ckp besar nanti bleh bela haiwan..sbb skrang nih masih x indipendent lagi..kalo akak nk balas pegi lah kt blog saye..tapi saye baru wat tkde lah cantik sangat.. http://shydatyra.blogspot.com/

    k tu je lah coretan saye ..

    ReplyDelete
  2. btw guna galaxy note ke?? =O

    btw tahniah sgt2 !!!

    article yg sgt terbaik dan xditokok tambah oleh pihak BH !!

    awesome la !! now ur sugar gliders are celebrity

    ReplyDelete
  3. salam akak ,
    saya nak tnya lah .... mna nak cari SG y macam akk punya ? saya nak jaga lah ....

    ReplyDelete
  4. wah, congratz kak neo...
    femes la akak n anak2 pas nie...

    mcm mane org BH dpt tahu yg akak ade bela sugar glider nie?

    ReplyDelete
  5. Salam akak Neno,
    Sugar glider itu sungguh comel macam akak Neno.
    ~_^

    ReplyDelete
  6. kenapa neno remy, kenapa neno ????? tel me whyyy ?????

    ReplyDelete
  7. takky, BH baca blog ni laa heheh...senang je..kan ?

    ReplyDelete
  8. adik syda, thanks a lot...nanti kalau dah beli bleh la berkongsi idea sama sama ye =) take care !

    ReplyDelete
  9. thanks semua yang sudi menyokong silampuneon..love you guys..muahhxxx

    ReplyDelete
  10. tahniah...sebenarnya akak ada terbaca psl artikel tu..bila perenggan pertama dh sebut seorang guru khas..akak dh tingatkan nurul...pastu perenggan last ada psl blog nurul...hehe, betul lah rupa2nya ye..

    ReplyDelete

Post a Comment