Friday, January 27, 2012

Sugar Glider Makan Bunga Raya.

Salam..

Ni kali pertama saya beri sugar glider saya makan bunga raya. Tak sangka....gelojoh shemie dan ninja melantak bunga raya ni...apa yang sedap sangat saya pun tak tahu..mungkin bau bunga raya ni wangi kot...jus dia rasa macam air sirap kot...huhuhu...tengok sajalah anak anak saya makan...

 Bukan bunga raya je harini ... ada ciku, manggis dan papaya ! Mewah tak makanan diorang...semua mak dia kasik ! =)
 
jerawat oh no !!
 ninja seady je atas tangann...dah pandai bawak dirii =)

ini dia saya malas nak rotate gambar ni hahaha =) shemie dengan ninja maakan ciku !! sedap wooo !






 anak anak saya baru pertama kali merasa bunga raya =)













kalau nak cepatkan tumbesaran diorang...letakkan buah buahan dan taburkan glider booster atas makanan sugar glider tu =) ini dia glider booster ! sesuai untuk sugar glider adult =)





 

Designed by Alieff Artwork