Servis kereta.

Salam...

Anda semua apa khabar ? Apa aktiviti hujung minggu anda kali ni ;-)

Macam saya, ada kenduri kahwin yang perlu saya hadiri...kadang kadang rasa tak best juga. Maklumlah setiap kali ada majlis keramaian je..saya tak terlepas dari soalan cepuk lemas...'bila nak kahwin?'...yang boleh saya jawab ialah...'insyaallah...'

Kalau boleh nak saja saya jawab macam ni...'mak saya tak bagi saya kahwin..mak saya cerewet. Saya tak kahwin la..malas nak kahwin..tak kahwin kot.'

Ha...kalau boleh nak jawab centu boleh tak hahaha...

By the way...lepas kenduri kahwin tadi saya pergi servis kereta...dekat je di kawasan rumah.

Harga servis kereta kali ni rm 120...Banyak yang kena tukar...kereta da bunyi lain macam sebab lambat servis..

Amacam kereta kamu dah servis ke belum? ? Ok babaiii...


Published with Blogger-droid v2.0.2

Comments

  1. muda lagi...
    kumpul duet dulu baru kawin...

    btw, akak letak iklan kat belah kiri blog nie ke?
    agak sukar la nk baca entry...
    sebab dia halang...

    ReplyDelete

Post a Comment