Gong Xi Fa Cai 2012!

Salam..

Dikesempatan yang ada ini, saya nak ucapkan happy chinese new year , xi nian kuai ler kepada semua masyarakat malaysia yang menyambut perayaan ini.

Bermula hari ini, 23 hb januari hingga 27 hb januari 2012,kami akan bercuti sekolah!Murid murid cuti...cikgu pun cuti laaa...seronok kan..

So apa perancangan kamu semua cuti cuti raya cina ni? Balik kampung kah ? Saya seperti biasa..kampung halaman saya kini tetap di cheras,kuala lumpur. Hohoho...

Kan best kalau ada kawan kawan lepak..gelak gelak besar sampai meleleh air mata...hu...

Dan lewat akhir akhir ni saya sering terfikir untuk mati di usia muda. Boleh tak kalau begitu? Hari hari yang dilalui terasa rasa sungguh bosan...pun begitu tetap saya bersyukur kerana diberi peluang beribadat pada allah..cuma keletihan dan kebosanan dan kehampaan ni buat hidup terasa sunggur hambar.

Bye semua. Take care..love you shemie love you ninja...love you allah.


Published with Blogger-droid v2.0.2

Comments

  1. jgn pk sampai mcm 2 kak neo...
    mungkin akak bosan sgt 2...
    sebab 2 rasa mcm 2...

    cube akak p jln mane2 ke...
    n bagi present dekat diri akak sendiri...
    dgn cara nie, akak akan rasa happy sikit...
    (dapat idea dari cite mr. bean)

    ReplyDelete
  2. Salam, x pyah la kot ucap CNY tu, sbb kitakan org islam, x boleh sbnrnya~
    Jmput singgah ^_^

    ReplyDelete

Post a Comment