Cat Sangkar Sugar Glider Jadi Baru!

Salam.


Dah berkarat karat dah sangkar sugar glider famili pakcik asli ni. Sementara saya homestay kat kampung diorang ni..dapat gak tengok dan join aktiviti cat sangkar...huhu!

Macam biasa..semua perkara yang berlaku di saat saat indah ni mesti saya teruja. Maklumlah..masa tak banyak..peluang pun tak banyak..mungkin harini saya dapat datang sini..kalau esok lusa..mana tau?

Berbalik kepada apa yang saya cakap tadi..saya sungguh eksaited nih. Hahahah...

Ery dan adik dia pun eksaited jugak tu. Sampai beli dua botol cat spray. Nak nampak sangkar macam baru lah katakan. Satu botol spray tu tak cukup tau. Mesti kena beli dua.!

Pusssss puuussss prsssss...aktiviti spray sangkar pun bermula...hebat betul tukang tukang cat yang ada nih. Memang berbakat XD nak mintak tolong cat kereta boleh tak ? Hohoho...

Yang kelakarnya tu kan...ada tukang cat tu pakai selipar urut mak dia sambil cat sangkar.Bawak sampai keluar rumah pulak tu. Menjerit makcik zaini tengok perangai anak dia pakai selipar urut dia luar rumah huhuhuu..

Ery amik port...saya pun amik port...adik dia pon amik port sekali hehhe..masing masing tunjuk bakat spray sangkar...weehuuuu..jaga jaga..jangan duduk depan orang tengah spray...nanti muka habis kena cat..

Ery sound saya : Awak boleh tak jangan duduk depan spray ni. Saya tau la spray ni kaler putih..saya tau la kulit awak macam minachi..kot ye pon nak cerah..jangan la duduk depan ni..kang tak pasal pasal jadi putih kang.

Ciss...terguris hati jiwa raga saya...takpe takpe sabau je.

Lalu saya pun amik spray dan spray sangkar tu. Wahhhh bukan mudah...cewahhh macam susah sangat je ye ?O:-)

Dah siap spray sangkar! Nampaknya sangkar ni macam bau kedai! Looks like brand new! Wacaya sama luXD huhuhu...

Ohya...thanks pakcik asli and famili sebab sudi layan kerenah saya ni..huhu...jumpa lagi lain kali...muahhhxx to all of you...


Published with Blogger-droid v2.0.4

Comments

Post a Comment