Cashier Yang Kurang Hajo.

Salam.

Puas saya beratur nih. Akhirnya tiba juga giliran saya untuk bayar dua pasang kasut sport yang comel ni. Kad Jaya Jusco dihulurkan...swappp. Duit pun dihulurkan - Ka ching !! Masa baki duit dihulurkan pada saya, tiba tiba adik saya hulur satu seluar panjang....

Neon : "Bayar ini sekali ya."

Cashier JJ Yang Kurang Hajo : "Tak boleh. Kena beratur sekali lagi." (sambil tolak seluar tuh)

Dalam hati aku...@#$%^& punya cashier !!!!!! Setakat sehelai seluar yang aku nak bayar pun kau berkira !!! Kau tolog scan dan ambil duit tak sampai 30 saat pun !! Kurang hajau punya cashier ! Saja cari nahas sempena raya gong xi fa cai ni !

Saya blah dengan hati dan perasaan yang terbakar...takpe takpe..ade ubi ada batas...ada hari aku libas kau !...huh...

rasa nak bagi dia makan kaki jer...

Comments

  1. eh.. teruknya.. apa salahnya buat sekali harung.. senang keje dia gak.. ngok!!

    ReplyDelete
  2. kaloo arul la... arol sidai seluar 2kt kepala dia.. huh!

    ReplyDelete
  3. Hye yang adalah sepatu yang sangat bagus ... cari sepatu sporty ..

    ReplyDelete
  4. apsal x marah je depan2?terus dpt byr. kalau mrh dlm hati, kena beratur lagi.hehe.

    ReplyDelete

Post a Comment