Online Giftshop : Renown Gift !

Renown Gift membekalan barangan perkahwinan dan aksesori dengan harga yang berpatutan. Antara hadiah perkahwinan yang dibekalkan mengandungi mint tin, kotak gula, beg hadiah, photo coaster, pembungkus Organza, lilin, keychain dan sebagainya.

kotak gula

Jika anda mahu memberikan sesuatu hadiah kepada tetamu sebagai cenderamata, anda bolehlah memberikan mereka kotak gula bentuk bulat yang mempunyai reben yang cantik dan tag nama dipasangkan atas kotak itu. Kotak ini akan kelihatan sangai peribadi dan unik sebab tag nama pengantin lelaki dan pengantin perempuan adalah ditunjukkan dengan kotak gula itu.

tin bulat

Ada juga pengantin yang sukan tin bulat besi sebagai gift kahwin mereka sebab rupa luar kelihatan licin dan bersinar. Tin bulat yang jelas dan mengandungi coklat atau gula-gula boleh menyenangi tetamu jika disusun dan dipamerkan di jamuan perkahwinan anda. Bekas tin bulat yang disusun dengan rapi dan kemas atas meja kelihatan banyak cantik sekali. Ia boleh memaparkan pelbagai jenis pilihan gula-gula yang mudah dan berkesan.



Mint tin yang kami bekal adalah koleksi yang dibuat daripada tinplate yang bermuka dua dicat dengan mesra alam. Cat yang dipakai adalah cat yang tiada toksik dan boleh mengelakkan karat.

Barang-barang yang anda boleh mengisi ke dalam mint tin termasuk mints gula-gula, mints nafas, gula pudina bebas, gula-gula, Ferrero Rocher, coklat, gusi, gourmet jeli, badam dan kacang.

Tetamu yang dikasihi anda boleh membawa balik mint tin ini dan digunakan semula selepas majlis perkahwinan sebagai kotak simpanan atau kotak perhiasan.






Lagi ada banyak hadiah perkahwinan yang anda boleh dapat di Renowngift.com. Adalah baik bagi anda mengunjungi laman kami untuk mengetahui lebih dengan produks yang kami bekalkan. Jika anda tinggal di kawasan Kuala Lumpur, anda boleh mengunjungi kedai show room kami untuk lihat dan sentuh semua hadiah perkahwinan yang sedia ada di kedai kami.





Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

Comments