Mana yang berkenan di hati...?

Masih berkira kira lagi nak beli handphone mana yang sesuai dengan saya si kaki blogger ni..di tangan saya sekarang ialah handphone samsung s2...

Ramai orang sarankan saya beli hp model ni..mahal jugak harga hp ni....bergoyang jiwa raga nak keluar kan duit riban riban beli handphone....

Anyway...saya rindukan sesuatu...saya rindu anhin dan udara jelebu...:)
ohya...tak sabar nya nak tunggu lagi beberapa hari bertugas di sini..lepas habis tugasan ni..bolehla ganti balik hutang tidur hehehe...

Bai bai semuaaa.salam sayang dari cik neon~mumy shemie dan ninjaB-) take care



Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

Comments

  1. kalo rajin blogging, aku dgr guna blackberry lagi senang. ada pakej internet yg murah. blackberry internet service yg murah.

    ReplyDelete

Post a Comment