Kamu Dimana ?

Salam,

Apa khabar semua ? Terima kasih kerana masih lagi mengikuti blog silampuneon ni...makin jarang update tentang kisah diri kat sini mengapa ya ?



Keadaan saya ? Entahlah...dulu blog ni jadi online diary buat saya...tapi lately semuanya macam kena selindung pulak. Semuanya jadi terbalik....semuanya bisa tak kena pada saya...sampai bila nak ada entri emosi je kan ? Saya pun bosan...Blog dah tak happy macam dulu...Sebab ada pihak yang suka...dan ada pihak yang tak suka...bila baca blog saya ni. Maklumlah...terutama sekali family...Susah kalau tak dapat sokongan penuh dari family sendiri dalam perkara yang kita suka or lakukan..bila takde semangat, takde jugalah idea nak update di dalam blog ni....(tak salah kan sesiapa...mungkin salah diri sendiri..sebab tu la rasa nak lenyap sahaja dari dunia ni...)

By the way...

Suka sangat baca blog Takky. Segalanya dihamburkan dalam blog...mesti lepas tulis, dia rasa puas gila kan ? Jeles dengan blogger takky =)

Terima kasih juga dekat blogger ayie...sebab rajin komen blog ni. Macam ada dua tiga orang je yang jadi pengomen tetap blog ni. Hehehe...yang lain da tak sudi nak komen sebab silampuneon ni bukan nak komen balik pun ! Nyet ! Ye la...itulah kelemahan saya...tak rajin nak balas komen...Blog Ayie ni boleh jadi contoh...saya nak jadikan dia sebagai blogger contoh...sebab nasihat dan teguran di blog dia banyak memberi manfaat pada semua pembaca...

Macamana dengan blogger Azani ? Suka juga jenguk jenguk blog dia.. cerita sahaja apa yang terlintas dalam kepala. Paling best, paling ringkas. Kadang kadang takde perenggan langsung. Semua macam pantun dua tiga kerat =)

Ohya, kawan saya sorang tu...Blogger Budakhutan...masih begitu babat dia.  Suka tengok dia gembira sekarang sebab dia ada baby namanya Adam yang sangat comel. Harap kebahagiaan tu berkekalan hingga ke akhirnya...=)

Blogger lain yang dah pun berumahtangga...Cik Yana  & Cik Sunshine...semoga alam perkahwinan memberi seribu satu makna dan kemanisan bgi kamu ya...saya doakan semoga berbahagia selalu..Buat Cik Yana, jaga baby dalam kandungan bebaik =) Buat cik sunshine, semoga jadi isteri yang menawan dan taat selalu =)

Ada blogger yang saya tak kenali yang selalu komen blog ni dalam kuantiti yang super duper banyak...masih tak kenal siapa empunya diri ... harap nanti boleh add saya di facebook ya ? Kepada pemilik website http://www.simplysleepmattresses.co.uk/ dan juga http://www.onlineautomotive.co.uk, nanti add la saya di facebook. Tak pasti samaada mereka ni orang sini ke bukan...huhu...tanks sebab selalu komen kat blog silampuneon ni...(tak berapa nak faham komen mereka sebab dalam english rojak..tapi maksud sampai jugak laa...hehehe...)

Yang lain lain...yang dapat sebut atau yang tak tersebut kat sini..yang selalu berada disini..komen, dan bagi semangat..terima kasih sangat....Hazwan, Cik Copu, MFI, Cempaka Sari, Sofiey, Cik Ienafazlyna, Cik Melati, cikgu azrin, cikgu zara, aswads, aiman secret drifter, kepada encik AJ (baru muncul balik selepas lama tak komen kat sin T_T)!!!!! minta maaf jika saya ni banyak menyepi dari blog korang semua ya...korang semua menyorok mana tu ? =) Take care ya..semua...happy hapy selalu...

Mood : Sayu...masih lagi mencari ketenangan hati...
Lagu : Dont tell me, Avril lavigne



Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

Comments

  1. Gediks, jangan sayu-sayu.
    Isnin kang kita jumpa king kong dengan kymkim okayh!!
    Chill mommy shemie ninja :-)

    ReplyDelete
  2. family saya tak taw psal blog saya nie...
    budak2 kelas pun tak taw apa nama blog saya even dorg tahu saya ade blog sebab saya tak nak bagi taw....
    kalau dorg tahu, lanyak saya dibuatnya....

    kak neon mane ade sunyi sepi je....
    ade je entry setiap hari...
    mungkin sunyi sebab la nie cuti sekolah....
    nanti dah start sekolah, mesti aktif balik blog nie...

    n btw, suka segment masak even saya mmg tak reti masak langsung...
    n sugar glider kak neon....
    ^O^

    ReplyDelete
  3. Hehe, hidup memang macam tu..
    Kadang2 berubah angin~
    Nanti banyak ideo, bolehlah menulis :)

    Latest Post:
    1. Lupakan cinta lama. Kau boleh?
    2. Rasanya lebih baik kalau kau hilang tanpa aku sedar.

    ReplyDelete
  4. suka baca blog sis..cuma tk sempat nak komen.. selalunya akak dtg dan baca je.. kalau perlu baru akk komen.. btw.. u are the good blogger as well..keep on blogging ye

    ReplyDelete

Post a Comment