Tekan Minyak Laju-Laju !

Salam,

Sesekali dapat tekan minyak macam ni sedap gak ek...selama ni saya bawak 60-80km/jam jer...sejak akhir akhir ni kegilaan membawa kereta di highway membuat kan saya rasa macam nak melenjan kereta viva ku ini...dari 80...ke 90...dari 90...ke 100...dari 100 ke 105...kemudian terus 120km/jam....

Tak ku sangka kesedapan dan kegembiraan menekan minyak sebegini rupa...dalam kepala otak, kalau mati ni sia sia hidup. Al maklumlah, kereta viva ni ringan...melayang layang je rasa bila bawa laju....Huhuhu...kalau eksiden kebabom ade orang nak kisah tak ? ade ke ? huhuhu...

 aummmmmmmmmmmmmm

aummmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

sayangnye meter kereta viva ni tak sampai 320km/jam....
kalau tak bleh try test...bawak atas langit ~ hehehe..

what ever ~ sesuka hati saya la saya nak g mana kan ? saya nak g jalan jalan atas pelangi...sapa nak ikut ?




Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

Comments

  1. neo.. hati2 tau... jangan bawak laju2 tau..

    ReplyDelete
  2. kat highway adalah wajib utk bawak 110 km/jam...

    ReplyDelete
  3. wow, sempat g amek gamba tyme bwk kete....
    awesome...^O^

    ReplyDelete
  4. Jgn tekan kuat2 sgt... nanti kereta float.. bila float terpelanting kereta tu... *sehebat Mercedes pun leh float !!

    jgn buat lagi k !!

    ReplyDelete
  5. btol gak kata drifter. viva tu ringan je beb...

    ReplyDelete

Post a Comment