Pages

Wednesday, November 09, 2011

Sugar Glider : Siapa Kata Sugar Glider Busuk ??

Salam,

Siapa yang berani cakap sugar glider ni busuk ? Mana ade lah...sugar glider ni wangi wangi wangi tau...tak pernah berbau ! Hihihii...

Sebenarnya saya ni jarang sangat mandikan shemie dengan ninja tau. Sebab bagi saya diorang ni wangi jer...maklumlah mummy sentiasa rasa korang ni tak de bau...mungkin sebab kita ni dah serasi kan sayang ?  Saya tak pernah rasa yang sugar glider ni busuk pun...yang saya tahu diorang ni sentiasa coml dan wangi di hati saya..

Haritu saya bawa shemie dengan ninja keluar jumpa kawan saya, ery. Ery pegang shemie dengan ninja lama kot...tekup dalam tangan. Lepas dia tekup tu...dia hulur tangan dia kat lubang hidung saya , suruh saya bau ... 

Neon - " Mak oiii , bau ape cam taik cirit ni ???? Uwekkkkkkkkkkkkkkk ! Busuknye tangan Awak !"
Ery - " Aik...buat buat tanya pulak...ni la sebenarnya bau sugar glider kamu.."
Neon - " Eh eh eh....awak jangan nak cari pasal dengan saya yerk, sugar glider saya tak pernah berbau sebegini rupa ok. Sugar glider saya wangi!"
Ery - "Hekmuuuu ! Diorang ni busuk lahhhh ! Saya pegang diorang ni lama kat tangan, tekup dalam tangan..hasilnya bau macam taik cirit ni lahh..."
Neon - " Penipuuuuuuuuuuuuu....ahh tak caya...mungkin tangan kamu yang bau busuk sebab berak kamu tak basuh kot tadi ?" (still berdegil dalam keadaan tak percaya cakap orang)
Ery - " Hekmu....dia punya sugar glider yang tak pernah mandi, adeke nak salahkan tangan orang pulak ?" Tolonglah mandikan sugar glider kamu ni....busuk sangat dah bau diorang ni..."
Neon - "ERrrrrrr !!!! Hurm...yela yela....cis..." (dalam hati tak sangka busuk cirit masam rupanya bau anak-anak aku ni...kurang asssam....)

lepas saya kena tegur yang shemie dengan ninja ni busuk gila...saya pun terpaksa lah memandikan anak-anak saya ni dengan penuh pasrah....ish...ingatkan nak mandikan setahun sekali jer !

cak....ninja baru lepas mandi

ninja kena mandi yeyeh

lepas ni takde bau mucuk acam mucuk ye 

ninja !

dah wangi

shemie pun dah wangi ! hoyeahhhh

Lepas ni jangan kutuk anak anak saya busuk ek...tercalar kehormatan ibunya ni...hehehe....





Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

 

Designed by Alieff Artwork