Wednesday, November 30, 2011

Sugar Glider : Shemie & Ninja Lepak Di Pavillion !

Salam...

Shemie dengan ninja merantau lagik ! Kali ini shemie dan ninja dibawa ke beberapa tempat yang ada celcom centre sebab mummy dia tengah meroyan nak cari gadget baru....Tapi hampa jugak...apa yang dicari tak dapat. Hampa sangat sebab Samsung Note keluaran terbaru tu sangat mahal...tak jadi mummy nak beli ~ So...kami berlegar legar je kat kawasan depan pavillion tu sambil main main dengan anak anak kesayangan...

Nak tau tak semua ! Shemie sekarang dah rajin buat perangai. Perangai perangai negatif si shemie yang dapat saya perhatikan sejak akhir akhir ni ialah :

  • suka gigit orang tak tentu pasal
  • bila pegang je dia gigit setiap bucu jari...main ngap je
  • gigitan main main dah jaadi gigitan parah berdarah
  • tak hormat orang tua atau tak hormat tetamu yang pegang dia
  • tak paham bahasa apabila ditegur leh mummy dia
  • tak merajuk apabila didenda (ketuk pala), malah semakin meroyan menggigit apabila diketuk
  • masih lagi manja dan terhgeh hegeh kat mummy dia walaupun perangai buruk gila
OMG, banyaknye keburukan si shemie ni ? Sampai ada kalanya saya terfikir untuk bela sugar glider yang lain dan letgo si shemie nih...makin lama makin menjadi jadi. Karang kalau buang kat tepi jalan jadi kes buang bayi pulak...tak sanggup saya...ish...oklah korang semua. Ada tips tak nak mendidik si shemie ni ? Kongsi sikit...nak rotan selalu tapi sayang...

papehal pun layan dulu lah gambaar anak anak kesayangan .. latest picture of shemie, ninja, neon, n eridanus.
 mummy sayang dua dua anak mummy =) oowhh
ini tetamu saje...ini bukan bapak kandung shemie dan ninja...sebab shemie dengan ninja ada mummy da jer...single mother lah katakan...ish ish ish..janda beranak dua =P

jumpa tetau lepas tu nak bergaduh je dua spesis ni...

cak cak dia tuh ! jam nyer keadaan KL di belakang saya tu kan..

bagi cium bau pokok pokok japs..baru la tak lupa daratan kan...

 shemie mcam ada bakat jadi ahli gymnastic kan hehehe

nak geget la tuu...

terkentut jap bile tengok pokok yang cantik ni hehehe

nice view lahhh =)

nak geletek shemie tapi shemie macam takde perasaan jer

apa tengok tengok,nak gaduh ke 

ninja yakkkkkkkkkk ! lari semuaaa tutup idung !

shemie kena marah wo...


 pujuk shemmie balik...shemie merajuk tak nak ikut balikk pulak...dia kata naklari ke thailand =)

mai sini ala cayang dia mucuk mucuk tu....

merayap ~

kena marah buat kali yang ke seratus untuk hari ini...

ninja pulak ditatang bagai minyak yang penuh..ninja anak emas la katakan... hehehe semua sayang ninja kan ! 

kamu berdua, tetap di hati saya...tiada yang ketiga mahupun yang ke seratus !
 






Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

 

Designed by Alieff Artwork