Sugar Glider & Outstation =)

Salam,

Nak dikongsikan bersama dengan korang semua...seperti mana yang korang tahu atau tak tau sepanjang minggu ni saya tak pergi kerja pun. Saya dipanggil untuk hadiri meeting di Hotel grand continental, KL. Yang bestnya, sugar glider kesayangan saya pun saya bawak sekali hehehe...first time dalam hidup saya, pergi outstation bawa pet !

Beg travel warna kuning yang besar dalam gambar gambar tu sebenarnya orang selalu pakai untuk kucing, anjing, arnab kan ? Tapi saya beli khas untuk sugar glider saya. Biar besar sikit, baru lah selesa kan =)

Oh ya, macam mana meeting selama 4 hari ni ? Hurm...otak berat ! otak berat ! Huhu...sebenarnya enjoy pun ada letih pun ada...ape ape hal pun, saya steady jerk sebab sekurang-kurangnya dapat hilangkan tekanan tak payah pergi kerja kan..hehe...

Pssstt...Ninja dengan Shemie popular lorrr masa bawak pergi outstation nih. Hehehe, ramai peminat eh ! Cayalahhhh =)

layan gambar saja lah ye !

comel tak beg ni ? murah je pon ! sepanjang 4 hari duduk hotel..ninja dengan shemie duduk dalam ni laa


oustation : 4 hari holiday !!

anak anak pergi outstation ikut mummy !

seronok la tu 

dah sampai hotel la sayang !

first time bawa pergi hotel

terkejut dengan suasana sejuk uuuu

travel beg 

travel beg sugar glider besar punya

yang setia bersama jiwa raga ku...i love you...
  

maggy cup menemani aku jua...

 lukis waktu boring meeting

segala macam benda hotel i sumbat dalam ni hehehe

waktu untuk makan !!

hai comel !

meeting ~!

kesejukan dengan ekon hotel

makan makanan hotel ahaha

banyak buah dan sayur !

comel tak mumumuuu

pallet pun mummy bawak tau

makan sambil meniarap

apa pandang pandang ?

baju mummy same dengan kaler shemie laaa

lari lari dalam toilet !

teman mummy mandi ~ hahahahaha

suka ria

garang 

mucuk2

cak !!

makan dia !!

grrrr

hihihiihihi seronot giler

aik, dah habis holiday dah mummy ? tak puas la mummy..nanti shemie dengan ninja nak ikut mummy outstation lagi laa boleh tak mummy ?

eh dah habis ! = P








Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

Comments

  1. kak neon bwk dorg skali ke masuk dlm meeting 2?
    or tinggalkan aje dorg dlm bilik?

    ReplyDelete

Post a Comment