Sugar Glider : Mummy Neon, Shemie & Ninja !

Salam...

Dah lama saya tak update gambar terbaru baby kesayangan saya ni...kamu tahu tak..saya tak boleh hidup tanpa mereka berdua ni...diorang ni nyawa saya =) Walau busy macam mana pun saya , hati tetap ingat kat baby baby ni...

Hehehe...tapi kan, shemie dengan ninja dah jadi semakin nakal la,, semakin aktif, semakin menggeget, semakinn mucuk, dan semakin besar ! Bukan mudah nak handle sugar glider bila diorang ni dah matang kan..perangai pun dah tak macam baby...dah tak suka dikongkong oleh mummy dia. Nak buat perangai pun suka suka hati diorang je...uhhhh....

 my kesayangan...forever and always !! =)
  

smile baby ! smilee huhu

anak anak sila dengar cakap mummy okay !

shemie sedang menikmati suasana kampung

huhuhu...jangan panjat atas pokok dah laaa ~

anak anak, beratur elok elok...kita nak tangkap gambar ni !!





 ninja belah kiri...shemie si botak belah kanan tuu =)

nak terjun ke  huhuhu

harghhhhh siapaa nak kene geget dengan sayya, meh sini hulur tangan ! hahaha...
ni shemie, dia sekarang suka geget orang !!
 okay jpe lagi semuaaa =)




Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

Comments