Sugar Glider : Minum Air Hundred Plus ?

Salam..

Maaf kalau saya ni agak kurang ilmu dalam menjaga sugar glider ni . Namun setakat ni sheme dan nnja sihat walaafiat dibawah jagaan saya..hampir 7 bulan saya menjaga suggie ni...rasanya takde susah mana pun nak membela budak dua ekor ni. =)

Ohh anyway. Sugar glider minum air hundred plus ? Biar betui....?? Boleh ke tak sebenarnye ? Saya pun tak pastilah..tapi saya pernah dengar or terbaca orang kata boleh bagi air Gatorade dekat sugar glider ni...tapi kena campur dengan air masak jugak..dengan nisbah 1 : 1 (air masak 1 sudu + air gatorade satu sudu)...

Tapi dalam bab saya ni saya belasah je bagi air revive atau hundred plus. Sebab saya sendiri suka air tu. So kalau saya tak habis minum, saya simpan bagi stok minum anak-anak. Shemie dengan ninja suke je pun ! Biasalah diorang tu anak yang manja...semua benda nak sedap je..air kosong ???? langsung tak nak minum.

So, enjoy tengok diorang ni yang suka sangat minum air hundred plus ! =) campur dengan air masak ye adik adik...kalau ada sesiapa yang tahu keburukan or effect bagi minum air ni...sila bagitau saya dengan keadaan berkhemah yer...terima kasih =)

slurppp !

eleh mucuk

botak la shemi ni

lidah panjang

kebulur air

turn ninja pulak nak minum

 sebelum minum baca doa ye

love you !

babai all of you !





Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

Comments

  1. patut la aktiv sgt...
    slalu minum air isotonik rupanya...
    ^O^

    ReplyDelete

Post a Comment