Lenyap.

diri ku yang...
lenyap...

Tolonglah lenyapkan aku dari pandangan semua orang...tolonglah lenyapkan aku dari mata hati semua orang...tolonglah , aku tak mampu beri yang terbaik lagi...aku letih, aku penat sangat...Ya Allah...besar sangat kah permintaan hamba mu ini Ya Allah...ianya begitu sakit Ya Allah..begitu menduga kesabaran dan keimanan yang ada dalam diri ini...aku jadi semakin letih dengan perjalanan hidup aku ini...tidakkah kau maha mendengar ya Allah ? bukankah kau maha adil lagi maha kuasa ya Allah...maka dengar lah rintihan hamba mu ini...sayangi aku, lindungi diri ku...tiupkan ketenangan dalam hati ini...kerana aku tak sanggup begini ya Allah...

Tolonglah jangan paksa aku buat yang terbaik lagi dalam hidup ni...aku tak nak cuba yang terbaik lagi...ini sahaja yang termampu aku berikan pada kalian...maaf di atas kelemahan dan kekurangan yang ada pada diri ini...





Comments

Post a Comment