Balik kampung mengejut!

Salam hujung minggu semua....

Ketika ini saya berada di kampung halaman, solok menggong,melaka...pagi pagi lagi dah diajak kesini atas urusan koperasi keluarga....

Apa khabar kamu semua disana ? Harap korang semua ceria selalu,...maaf bagi customer2 yang ada contact saya nak order barang sugar glider tuh...minggu lepas saya bz sangatttt...minggu ni saya akan berusaha mem-promote barang accessories sugar glider seboleh mungkin hehehehe....

Minggu ni saya rasa down sangat...ada perkara yang mengganggu emosi ni lagi...ada sshaja ujian yang allah nak duga saya...tapi saya pasrah dan berserah...saya tak mampu nak melawan lagi dah...saya dah layuuuu...tak mampu untuk buat yang terbaik lagi untuk orang lain...buat msa sekarang,saya cuma mahu ketenangan dan bersendirian...

Saya harap untuk terus kuat dan teguh...walau sebenarnya diri ini lemah...dan longlai...

p\s=best jugak pakai samsung galaxy tab 9.1 ni....boleh blog dengan puassss....


Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

Comments

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Ehem2....galaxy tab 10.1 okeyyyy...hehe

    ReplyDelete
  3. jgn paksa senyum utk org lain...
    tapi senyumlah dgn ikhlas khas utk diri sendiri....

    ReplyDelete

Post a Comment