Anak Kucing Terbiar...Untuk Dibela !

Salam,

Kat sekolah saya ni ada dua ekor anak kucing yang terbiar tanpa jagaan dari mak nye. Tapi sayangnya sekor lagi baru je mati sebab tak cukup nutrien...

Mak nye dah pergi merantau kat tempat lain Buat masa sekarang ni, yang ambil alih jadi ibu susu anak kitty ni ialah guard sekolah saya..Ada tak kalangan kamu semua yang berminat nak ambil anak kucing yang comel lagi gebu ni ? Bulu dia gebu tau...bukan bulu kucing biasa...kalau ada yang berminat, bgtau saya ya  =) Boleh datang kat sekolah saya dan ambil haiwan yang kurang kasih sayang ni..

ala mucuk mucuk minum susu..
 

kecik kecik dah jadi anak yatim piatu...oohh...

comel kan 
 berminat tak ? ambil la dia ni kat sekolah saya ni !






Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

Comments

  1. kucing yang aku amik dekat kedai makan pun dah besar,,mula-mula amek kecik giler..kene sepak dengan budak-budak kecik..aku amik bawak balik rumah

    ReplyDelete

Post a Comment