Trafik Blog Bulan September.

Salam..

Hajat nak capai 2000  unique visitors sehari belum lagi tercapai eh...sekarang baru 1,700 lebih jer..kalau buat entri panas panas..macam entri memey suhaiza kahwin dengan norman hakim ke, gambar fasha sanda cium ke...mesti melambung naik trafik ni..heheh tapi takmau la camtu kan...semua entri kena bersih dan dikawal rapi oleh saya...maklumlah..banyak lapisan masyarakat baca blog saya ni...= )

Minta maaflah... mood blogging kurang lahh sejak kebelakangan ni...sampai bila macam ni pun saya tak pasti..korang semua pun dah malas nak jengah blog silampuneon kan...sampai hati korang semua tinggalkan saya sorang-sorang..jangan lah kejam sangat okay...  

Haritu kononnya saya nak keluar dari nuffnang sebab dapat bayaran sikit...konon niat nak apply innity...tapi innity tolak saya laju laju..katanya blog saya tak sampai 12,000 visitor seminggu...sekarang ni blog ni baru 10,000 visitor seminggu..aduhai..mana nak cekau lagi 2 ribu tu ya...nak sangat try pakai innity =) takpelah..guna sajalah nuffnang ni sampai lebam!

p/s Masa check email kelmarin..saya ada dapat email dari seseorang...yang berminat nak letak advertorial dalam blog saya...tapi tak pasti samaada ianya scam atau pun real. this is the email ;)
Hi,
 Hope this email finds you well.
 I'm Xiang from Sirens Media Sdn Bhd, a Malaysia Social Media Company.
 I'm interested to propose your blog to the client for advertorials.
 If you do interested in it, could you kindly send me a screen shot of your blog unique visitor and unique pageview stat ( a week ) for reference and proposal purposes?

Cheers,

XiangCool
Sirens Media Sdn Bhd
Email : xiang208@gmail.com
Email : xiang@sirens.my
Website : http://www.xiangcool.com
Twitter : @xiangcool



mood : lebam...





Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

Comments

  1. Nak sikit trafik tu, hehe. Nak jugak merasa trafik ribu-ribu macam blog silampuneon ni.


    sharifdez.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. salam..
    maintain dan mantop tu..
    saya post je entri yang berbaur glamor sebab banyak carian orang di internet..setidaknya trafik percuma..tapi saya tak akan post entri yang lucah dan berbaur sex..

    ReplyDelete
  3. si lampu neon, apa nama sebenar awak eh> Tak best lah xde nama.

    nak nagdu ni sebab tak tau nak ngadu kat sapa lagi, semalam berhempas pulas dapatkan pageview 1000 keatas so dapatlah view 1011 dengan UV 500 macam tu kot.Happy lah jugak, berbekankan blog biasa macam saya ni.

    Tapi masalahnya, blog saya dah lah susah gila dapat BE, dah dapat ni , saya upkan lah traffik, tapi dari kelmarin tak gerak evensatu sen pun dari BE tu. Hampeh tak hempah. Bila bagi tiket kat diorang, diorang jawab benda yang sama je, menyampah gila..

    ReplyDelete

Post a Comment