Pages

Friday, September 09, 2011

Sugar Glider : Merenungku...

Sugar glider pandai merenung orang ke ?

Saya selalu perasan yang budak budak ni jeling saya tau. Lebih lebih lagi waktu saya tengah sibuk buat kerja.. Time saya sibuk tu kadang-kadang saya toleh pandangan ke sangkar..tengok tengok mesti salah sekor tu tengah syok merenung saya...Hihi, lepas nampak muka diorang yang comel tu mulalah dah lupa semua kerja nak buat..terus main dengan diorang hehe.

posisi macam ni memang dia selalu buat kalau dia nak perhati orang luar cage..comel kan ?
korang tau tak ni siapa ? shemie laaa !
  

kau tau tak ko comel ! suka sangat jenguk kepala kat luar macam tu tau ! comel gila tau tak !
  

cayang mucuk ! pandang sini laaa (saya tengah buat kerja kat bawah lantai..)

muka cam takleh blah hahaha ~

agaknya apa yang difikirkannya tu ek ?

love you...

Mood : Malas...sudah mari.

 

Designed by Alieff Artwork