Sunday, September 11, 2011

Sugar Glider : Main Dalam Printer !

Melampau betul anak-anak saya ni. Dah bagi betis nak peha pulak. Amboii dah bagi main luar cage...dia buat perangai pulak ye. Shemie dengan ninja suka sangat lepak kat dalam printer saya ooh ! Geram tau...Itulah port yang dia memang suka sebab gelap dan sunyi huhu...Padan muka ninja, saya tarik ekor dia keluar dari printer tu sampai dia nangis nangis. Hahaha...

  picit diaaaaaaa ! denda picit sampai nangis ! padan muka

 tengok tu buat muka tak bersalah je !

habis bekas tapak kaki dia je tengok tuh !! kotor betul

ingat mummy dia tak nampak la tu kan ! amboii

oit budak ! meh sini ko

hah keluar keluar cepattttt !

alaa mummy ni kacau laa bagi la ninja main dalam printer ni..kedekut la mummy ni

ninja halau mymmy dia ~ ayarrkk

bluekk tak dapat kejar ninja 

mummy datang ! larikkkkkk

hah ! dapat pun cekup ko ni

 picit dia sampai nangis

comot muka dengan ink printer

ayooo

wanted ~!

Mood : kerana hati ini....telah dilukai..

 

Designed by Alieff Artwork