Permainan Sugar Glider : DIY Handmade.

Salam...

Hujung minggu ni ada aktiviti lain selain yoga...hehe...saya luangkan masa untuk buat barang barang permainan untuk sugar glider kesayangan...nak tengok tak ...-benci betul sekarang dah tak boleh tekan shift..so jangan harap ada sebarang tanda seru atau tanda bersifat teruja...semua mendatar je entri saya haha -

Anyway..saya cuma tolong jahit je barang barang ni..sebenarnya yang tolong supply kain dan tali datangnya dari insan bernama cik noah darham tu...hehe...dia mintak tolong saya jahitkan..no hal la beb...saja testing boleh jahit ke tak...tapi nampaknya boleh dah ni...hehe.. 

Lepas ni kalau sesiapa nak upah jahit barang barang ni..boleh la contact saya ya.. tapi you all kena supply kan kain dan tali lah...saya ambil upah jahit je...sebab setakat ni saya belum ada stock kain dan tali lagi hehe..

set permainan sugar glider warna merah...comel tak

set permainan sugar glider corak leopard

yang ni saya buat ada lobang kat tengah

sugar glider boleh main nyorok nyorok dalam hammock ni

 yang ni segi tiga yang biasa diletakkan dalam sangkar sugar glider..sebab diorang suka landing kat segitiga ni...
ok babai semua...kalau ade sesiapa yang nak suruh saya jahitkan barang barang .. contact saya terus k...hehe

Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

Comments