Muzium TUDM (Tentera Udara Diraja Malaysia)

Salam,

Minta maaf ya semua bloggers...lama sangat saya tak ke blog kamu semua. Entahlah saya sebenarnya takde hati nak blogging. Hati dan mood saya terbang melayang je. Tak lagi happy blogging. Tak lagi rakus...Yang saya tahu pergi balik kerja, makan tido, layan anak anak. Tu je. 


Tapi saya bersyukur sangat, masih ramai yang nak tengok blog ni hidup. Saya pun hampir terkejut tengok pageviews harini..pertama kali dalam sejarah blog ni capai 10,000 pageviews sehari. 10k beb...banyak tu. Banyak.

Siang tadi takde pengajaran kat sekolah. Kami warga PPKI sekolah jalan-jalan di TUDM Tentera Udara Diraja Malaysia. Kat jalan sungai besi tu. Melawat TUDM, melawat semua kapal terbang, naik kapal terbang, helikopter, berangan jadi pilot sekejap, layan tayangan video TUDM pasal pilot pilot yang hebat dan termasyur bawak kapal terbang...Saya hampir terberangan nak berhenti jadi cikgu, nak sambung belajar jadi pilot pulak. Wow...jauh berangan.

 ada bakat jadi pilot tak ? adaaaa kan kan kan.

kalau jadi pilot, boleh tangkap burung helang pakai tangan je kat atas udara. apakah.

entah apa la cikgu cikgi ni berangan kat sini kan

apa yang best kat burung helang tu pun saya tak pasti lo

saya suka sangat tempat ni...luasnya dunia....saya nak guling guling kat sini boleh tak

cikgu cikgi dan anak anak murid yang kehijau hijauan.

say cheesee nak cake cheesee

layan tgk pameran pebagai ~

uniform tentera udara

 cikgu cikgi comel. apakah.

=)

letih sekejap

cikgu neon

cikgu neon dan anak-anak murid

 cak !! saya jumpa budak paling comel ! sempat cium lagi tuhhh

anak anak yang comel di sekitar ku...muahhx !

alahai ngantuk pulak anak saya ni...

tidur kat cikgu neon

 selamat datang ke muzium TUDM

luasnya pemandangan lapangan terbang TUDM ni

mari terbang sayang

ohyeah !

Hidup ni penuh ranjau duri...kuat dan bertabahlah untuk mengharungi semua cabaran selagi belum putus nyawa. Serahkan dan redha hanya pada ketentuan Allah swt...Semoga semua jalan menuju ke penghujung nanti dipermudahkan...

Mood : No string attached, Nysnyc.


Comments

  1. The museum looks very beautiful and there are many times i go to the museum but i never get the enjoy like it.

    ReplyDelete

Post a Comment