Me & Sugar Glider =)

Salam,

Balik kampung pun bawak anak-anak tau ! Famous anak anak saya masa balik kampung haritu. Semua nak main dan bergambar. Ramai lagi yang belum kenal dan tahu tentang sugar glider ni sebenarnya..ada yang cakap binatang ni tikus la, ape la...ada yang geli tak suka, ada juga yang over suka sampai teruja gile. Hah...sampai banyak kamera kamera dikeluarkan untuk merakan gambar anak-anak ketika beraya haritu. Saya pun tumpang femes sekejap la.

Anyway, saya selalu berjaga-jaga. Kenapa ? Maklumlah, sugar glider ni halus, kecil je saiznya...yang nak pegang dan nak main binatang ni ramai pulak tu. Ada  orang yang baru je kena hinggap dengan sugar glider, terus melompat dan pukul-pukul anak-anak saya ni. GUGUR jantung saya dibuatnya. Sanggup lagi saya yang kena pukul dari sugar glider ni yang kena hentak macam tu. Haih...kalau tak reti main dan sayang haiwan..please la jangan sentuh binatang..kesian binatang yang tak bersalah ni. Woo.

 jom beraya dan berjalan-jalan dengan anak-anak !

 mummy shemie dengan ninja pakai baju sedondon dengan beg travel sugar glider ohh !

my besties ! hihihi

ketiduran dan keletihan

duduk kampung bagi makan rambutan je ! itu je bekalan yang ada pun =)

tidurlah mummy

shemie dengan ninja jadi baik masa kat kampung...blur je otak diorang...hahaha

pertama kali beraya di melaka =)

 P/s : Tercari-cari bayanganmu...tak sanggup aku, kehilangan ~...mu.


Comments

  1. Makcik sugar glider...

    saya ada permintaan yang tak seberapa. Minta wat penerangan ala-ala kertas kerja perbelanjaan boleh ke?

    hihi.

    Macam ni, aku nak membela gak sugar glider ni. lama dulu dah.. tapi halangan yang tak mengizinkan aku dok setempat, tu yang agak leceh.

    Sebelum aku nak membela secara rasmi...ko tolong la aku yer.. hihi.

    Macam mana dengan kos membela sugar glider ni?
    Kos makanan sebulan? (anggaran pun leh)
    Kos sewa rumah dia?
    Bil utility dia?

    Kira mcm ko punya perbelanjaan dari mula ko beli sampai la dia dah besar ni...


    Sekian. Diharap makcik neo sudi menjawab sambil makan ketupat. hihi :)

    ReplyDelete
  2. ha ske komen yg 1st. . .interested gak nk tahu psl sugarglider neh. . .

    ReplyDelete

Post a Comment