Pages

Thursday, September 22, 2011

Keyboard Laptop Rosak.

salam semua...



apa khabar..harap kamu semua sihat-sihat sahaja..harap korang sentiasa ditemani bintang bintang yang terang dan ceria ..

laptop saya rosak lagi...kali ni sebab tertelan kuah soto...masa tu saya buat tayangan video kat sekolah sempena sambutan hari raya..lepas tu anak murid terpijak mangkuk soto kemudian kuahnya tertumpah atas speaker laptop...kesannya..keyboard laptop saya lumpuh...semua huruf tak dapat tekan..sekarang pun tengah bengong lagi..sekejap boleh guna keyboard, sekejap tak boleh..laptop ni dah merajuk nampaknya.

anyway..saya tak ada perkembangan baru tentang diri sendiri...dengan keadaan laptop seperti ini, buat saya lagi tak bersemangat nak menulis di blog...berapa pula harganya nak betulkan keyboard ye...takde duit nak hantar g kedai lagi..huhu...chow...

mood ; this i promise you...

Daftar Percuma Terima RM10
Modal RM10 Pendapatan Berterusan
Jana Pendapatan Cara Mudah & Terbaru
Portal Iklan & Bisnes Online No. 1 Malaysia

 

Designed by Alieff Artwork