Sunday, September 11, 2011

Hujung Minggu Di Sekolah =)

Salam hujung minggu semua.

Minggu ni ada talk lagi di sekolah. Ada bengkel khas yang memberi banyak maklumat tentang keperluan kanak-kanak berkeperluan khas. Talk tu sangat bagus...tapi tak cukup bagus kerana ia dikendalikan dalam bahasa mandarin. Sayang kan...saya nak dengar sebab lecturer tu sampaikan talkyang agak menarik..tapi disebabkan dalam bahasa mandarin..tak berapa nak faham lah apa yang disampaikan tu. 

Kesimpulannya saya jaga jualan kat meja luar dewan. Larisss jugak jualannya. Hehehe...Eh eh, shemie dengan ninja pun datang dengar ceramah tau...tak lama lagi anak-anak saya boleh jadi genius sebab mak dia selalu bawak dia dengar ceramah haha...

jualan barang barang cambodia handcraft. membeli sambil menderma. saya pun beli jugak tau !~

barang barangan kraf dari cambodia yang dijual

cikgu aca beli pencil case =)

shemie dengan ninja pun tolong jaga booth jualan jugak

ninja ku sayang
 shemie ku sayang

ninja dan shemie melepak

cikgu othman dengan si ninja berdua duaan

ninja baik wooo dengan semua cikgu kat situ tak nakal pun !

shemie je tak friendly...hehe duduk sorang sorang

muka anak mummy dah ngantuk

shemie dengan ninja dilayan oleh anak cikgu hehe

cucuk diorang !

eleh ngantuk sudah

ni la port diorang .. selesa wooo

mamai

makan sambil mamai

Melepak kat pokok bonzai pulak...nampaknya kepala shemie dah nak jadi semakin botak...jarang diorang ni duduk kat pokok..selalu dalam rumah je

Oklah, babai semuaaa =) Salam sayang !


 

Designed by Alieff Artwork