Happy Birthday : Noah Darham !

Salam !

Yabeda beduuu happy buffday bebeh ! Happy buffday to cik noah darham =) Semoga apa yang dihajati dimakbulkan Allah swt...semoga allah sentiasa memberkati hidup cik noah darham ni ye. dan semoga juju dan cika beranak pinak dengan lancarnya !

Jom kita imbas kembali camne saya kenal si noah darham ni...ekeke..sebenarnya tak pernah kenal pun ! tak pernah jumpa pun dia nih..tapi mula kenal masa tegur-tegur kat facebook jer. Maklumlah dia ni pun cikgu gak , same batch pulak tu kan. Tapi sayangnya tak dapat jumpa face to face masa convocation di PICC Putrajaya dulu...hihi masing masing busy you !

Nak tau apa yang menarik lagi pasal noah darham ni ? Dia ni lah punca saya mula membela sugar glider ! Muahaha...saya mula tertarik pasal sugar glider ni sebab noah darham bela haiwan ni dulu. Selalau tengok jeling jeling gambar JUJU si sugar glider sumbing kat facebook dia. Lama-lama..saya pun rembat bela sugar glider gak ! Maka wujudnya shemie dan ninja =)

mak juju aka noah darham
 juju si sugar glider sumbing



 

Eh eh panjang pulak cerita saya ni. Sebenarnya nak ucap Happy Birthday je ! Sorry macam lambat je wish si Noah Darham ni. Korang semua dijemput ke parti hari jadi noah di Blog rasminya : http://noahdarham.blogspot.com/

P/s : Minggu ni ke cik noah nak turun KL ? Jom kita berjimba jimba sambil bermain sugar glider nak ? Huhuhu...


Comments

  1. Arghhh!!
    sayang ko ketat-ketat~
    much-much love for you, shemie and ninja ;o

    ReplyDelete

Post a Comment