Saturday, September 03, 2011

Anak Murid Nyanyi Lagu Balik Kampung.

Salam,

Kamu semua mesti dah pulang ke sarang masing-masing kan ? Hehe...cuti sekolah dah nak habis dah. Isnin ni dah kembali bekerja seperti biasa. Mesti ramai yang masih dalam mood cuti. Entah macam mana lah keadaan nak bekerja nanti.

Ini lagu nyanyian oleh Yong Wui Deck. Lagu Balik Kampung...sempena cuti hari raya heheh. Sedap tak ? Budak kecik ni dengan abang dia suka sangat tengok TV9...so, memang kelakar kalau dengar diorang ni cakap bahasa melayu. Semakin lancar dari hari ke hari.


Video : Lagu Balik Kampung

 

Designed by Alieff Artwork