Sunday, August 21, 2011

Virus Facebook.

Ini dia...dah datang virus kejadah ni menyerang ku...! Inikah dia virus facebook yang dicanang canangkan oleh orang tu weh ? 

Saya punya lah ingat yang kawan saya tu nak chat. Tapi permulaan chat nye pun dah lain macam kan..Bagi salam pun tidak...lepas tu suruh ajak gelak pulak " Wanna laugh =) "...err..lepas tu tinggalkan link tinyUrl...

Betul ke ni virus facebook weh ? Kalau tekan link tu ape jadi ? Ada bahan lucahan ke ? Ayooo ~
apakah !

siapakah dalang di sebalik virus popup chat ini ?? apekejadahnya semua ini ?
Korang ada yang pernah kena popup chat macam ni ? 

 

Designed by Alieff Artwork