Pages

Friday, August 26, 2011

Taman Tasik, Bandar Tun Hussien Onn.

Salam,

Korang pernah singgah sini tak ? Taman Tasik di Bandar Tun Hussien Onn. Baru lagi taman tasik ni...saya baru je jengah kelmarin. Syok wooo dekat sangat dengan rumah saya ! 

Paling best...ada banyak ikan weh ! Boleh di cekup pakai tangan jer huhuhu...seronok tengok semua orang bagi ikan makan...ikan koi, ikan kap,ikan talapia, ikan keli, labi labi pun ada laa...Happy wooo...Ikan pirana kalau ada best gak kan !


blup blup bagi ikan makan roti ~

seronok weh..terapi mata dan terapi minda laa...tenang je tengok ikan makan..

my love is at home already la ! mijat cak cak bom !

huaaa kai win wooo !!

kalau dapat ku cekop ikan sembilang tu buat salai...

P/s : Suka sangat jalan-jalan kat taman camni..tenang je...babai...


 

Designed by Alieff Artwork