Pages

Saturday, August 20, 2011

Tak Sopan Langsung !

Geram laahh...ada sorang minah ni kan betul betul buat saya geram.Sabar je la !


Saya geram sebab minah ni buka pintu kereta dia sampai bam pintu kereta saya...sedangkan dia nampak saya pandang dia dari dalam kereta, tapi dia buat dek je. Tak cakap sorry langsung. Nak kata sempit sangat tempat park tu takdelah, cuma badan dia je besar sikit...tapi tak semestinya dia harus buka pintu kereta dia luas dan kuat sampai bamm kereta saya kan ? Tak kisah pun kalau tak sengaja,atleast cakap lah sorry...

WKS 3888. Huh...
 

Designed by Alieff Artwork