Monday, August 29, 2011

Sugar Glider : Yogurt Drop !

Salam,  

Saya happy sangat ! Masa awal awal dulu saya ada beli Yogurt Drop khas untuk ninja dengan shemie...mula mula rasa rugi sgt beli yogurt drop tu sebab mahal woo RM21.50 , bila bagi shemie dengan ninja je, diorang jilat pun tak..sakit gil ajiwa raga. 

Tapi baru baru ni, setelah berbulan bulan simpan yogurt tu..saya terkejut tiba tiba tengok shemie dengan ninja nak makan pulak yogurt drop ni. Rakus pulak tu...best sangat ! Tak jadi nak bagi yogurt drop kat anjing shiva. Hehehe...bertuah punya shemie dengan ninja...selama ni saya offer tak nak pulak !

 ninja si pencuri yogurt drop ~ !!

melilau anak anak pergi dapur cari makanan

memanjat tak tentu pasal

jumpa yogurt drop kat dapur, perut lapar lak tuhh

hahah dapat gak cekup yogurt drop ni tanpa bantuan mummy ! curik !!!

mak oiii sedapnye yogurt drop nihhh, rasa cam ho ho ho horlicks tau ~!

kusyuk siot

samapi comot ninja makan !

Inilah kejadahnye yogurt drop ni. sebenarnya saya beli ni ada tulis untuk makanan anjing..tapi benda ni boleh bagi kat haiwan mana2 pun boleh..kucing, sugar glider, anjing...budak budak pun selamat makan sebab ada tulis kat belakang tu tak bahaya kalau manusia makan. ingredient yogurt drop ni susu..bau dia macam horlicks oowhh saya macam nak makan je !

macam biskut horlicks tu !!

shemie dengan ninja dah mula suka makan yogurt drop ni, sampai terpaksa mencuriiii

armmm yamm yammm

urrmm sedapnya !

kembali bermain

post macam biasa, hand bag hitam

cepatla masuk ! cepatt nanti mummy cekup kita laaa

dah dah jom masuk cage !

 

Designed by Alieff Artwork