Sugar Glider : Travel Cage Balik Kampung !

Salam,

Disebabkan ura ura kat dalam rumah saya ni cakap nak balik kampung di Melaka, saya mula lah melilau mencari sangkar travel untuk baby baby tu kan. Hahaha...travel cage memang takde beb...pouch bag je ada...takkan nak letak shemie dengan ninja dalam pouch bag berhari hari kot ? Alaaa ciannye anak mummy.

So tadi saya keluar pergi kedai dua ringgit, ingatkan nak cari bekas letak baju yang berjaring tu jer. Beli bekas jaring tu harga dia RM3. 

Lepas pergi kedai dua ringgit, singgah pulak pergi GIANT. Ternampak satu benda best yang boleh jadi travel cage untuk shemie dengan ninja ! Ahaaa...harga boleh tahan mahal..tapi belasah je la. Dah terdesak ni haha...saya jumpa bekas mainan berjaring dan ada zip serta bebola bola warna warni yang berharga RM30.00. Saya beli lor.

cak ! hahaha sape nak join saya main bola tu ?

tak jadi pakai yang ni, tapi dah terbeli kan..harga 3 ringgit je pun.

lepas beli jaring baju, jumpa pulak benda best ni kat giant...harga 30 ringgit...huhu

hahaha cantik wooo siap ada bola bola dalam ni

bola tu saya pindahkan dalam jaring baju nih...

bila dah kosong ni, boleh la kita letakkan shemie dengan ninja !~

ada tempat pegang sekali woo

merasmikan travel cage...cage ke ? hahaha

ada zip kat atas..kena jaga jaga juga..sugar glider ni pandai buka zip tau

tutup zip rapat rapat dan gunakan klip baju untuk ketatkan lubang 

masukkan sugar glider =)

menikmati travel cage baru

ohh dimanakah aku !

travel cage ni pun boleh lipat tau .. jimat ruang

bagus kan ? =)

kan senang tu ?

Hah, kepada sesiapa yang masih cari travel beg tu dan tak mampu nak beli yang mahal mahal, beli la yang  macam saya ni. RM30 je pun...siap ada bola warna warni lagi tau...=)

P/s : Susahnya...nak kikis. Hurm.



Comments

  1. amboi siap ikut balik kampung. untungla tuan dia baikhati. ngeh2

    ReplyDelete
  2. huhu..nad pendekkan jerk 3 kaki kepada 2 kaki..:D

    ReplyDelete
  3. salam.. bli kat giant ea? sy nk cari satu tp xtau nk cri mne

    ReplyDelete

Post a Comment