Sugar Glider : Travel Beg Stylo !

Salam !

Alhamdulillah sekarang ni saya dah ada travel beg baru yang stylo untuk kesayangan saya. Baby ninja dan shemie suka sangat duduk dalam travel beg ni tau ! Sebab dalam travel beg ni..tekstur kain dia sangat lembut..kalau saya boleh..saya pun nak tidur sekali dalam travel beg ni ! 

Hahaha...anyway thanks to Rubee sebab bagi promo price dekat saya ! Harga travel beg sugar glider ini cuma RM50 + postage ! Thanks so muchhh ! Kalau ada yang berminat nak order travel beg untuk pets ni cuba contact dia ya, ini link facebook dia. http://www.facebook.com/profile.php?id=512692887

dah sampai dah beg yang dipesan !

comel tak ? 

ada ruang udara untuk shemie dan ninja bernafas

buka zip dia

eh eh shemie dengan ninja dah rasmikan beg baru diorang laaa

mamii thank you so much mamiii we love this beg !

wuumm wumm lembutnye kain dalam beg ni..sodap ni kalau tidor

cak !

alahai mucuk mucuk

bau kedai lagi beg ni..hehehe

pattern ni je yang ada...tak feminin, tapi garang sikit eh hehehe

ini bahagian belakang beg ni

bawa shemie dan ninja ke sekolah guna beg travel ni jer

mami siap letak sweater untuk shemie dengan ninja..syok tidor

teman mami buat kerja ya sayang 

muahh 

makan jambu batu , mami belanja heheh 50 sen je pun !

Amacam, comel tak travel beg sugar glider nih ? =) Nanti kalau ada rezeki lebih kita buat koleksi travel beg sugar glider ye ! Hahaha...


Comments