Sunday, August 07, 2011

Sugar Glider : Tak Cukup 1 Tapak Tangan.

Dulu, masa mula mula bela shemie dan ninja, saiz diorang ni kecik je. Kalau letak dua dua ekor di tapak tangan, mesti banyak space nak bergerak. Tak macam sekarang ni...dah tak muat dah nak pegang dua dua ekor di telapak tangan saya ni. Shemie dan ninja da membesar...huhu..kalau letak dua dua kat telapak tangan saya, mesti ada sekor yang jatuh...Layan gambar je ok ! Tata !

Umur Shemie dan Ninja : 3 Bulan.
dah tak cukup satu tapak tangan kan

sempitnya mummy !

alololo nyenyak nye tidur cayang diaa

pusing sini pusing sana...huhu mimpi indah

mimpi indah...my baby

krohhhh krohhhh

silau la mummy !! tak mauu laaa

curling the body

urghhh bestnye tidooo

Tak sabar nak tunggu umur shemie dan ninja masuk 4 bulan pulak =)


 

Designed by Alieff Artwork