Sugar Glider : Set Mainan Baru =)

Heyah ! Agak agak dah berapa banyak duit habis kat sugar glider je kan ?  Ahhhh demi korang...sanggup wo ! Kenapa agaknya orang suka bela sugar glider ni ek ? Bagi saya...bila ada budak budak ni dengan saya, hati saya tenang sikit, otak pun tak kusut, melihat diorang punya keletah..dah jadi terapi minda untuk saya. Rasa tenang, gembira sangat sebab diorang ni super comel dan gedik ok...tapi kadang kadang rasa sakit pun ada (sebab kuku diorang cam jarum woo) =) 

So..tak perlulah pelik kenapa ramai orang makin nak bela sugar glider, dan sanggup berhabis duit untuk sugar glider nih. Siapa yang bela, tahulah macam mana bahagia ada menatang ni kat rumah !

Ohya, saya ada belikan set mainan baru untuk shemie dengan ninja. Rambang sangat mata bila tengok ada orang buat promotion kat facebook tu kan. Sekarang ni nak beli semuanya online je..malas nak keluar rumah ye tak , bikin sunburn je ! Ok, jom cuci mata tengok gambar set mainan baru utnuk sugar glider saya.

Beli di sini : Sugar Glider Needs

ohya ! siap dapat kad raya dari pengirim !!! =)

satu set ni RM50 jer .. memang berbaloi beli

kad raya kedua tahun ni kah kah kah tq ya !

Mood : Sisa baki yang ada tersimpan dalam hati. Terpendam


Comments

Post a Comment