Pages

Wednesday, August 31, 2011

Sugar Glider Sesi Raya =)

Ini barulah dinamakan betul betul blogging marathon. Dalam satu hari nak dekat sepuluh entri saya post ! Anyway...dah lama tak bergambar cantik cantik kan. Pagi tadi cekup shemie dengan ninja jap...diorang tengah mamai pun nak ajak bergambar. Biarlah mamai pun, asalkan korang tak berak dan kencing kat mummy !
 
Lokasi raya : Cheras =)

shemie dengan ninja dah nakmasuk 4 bulan usianya.

kesayangan mummy nya ~

sayang korang gila gila la wehh !!

P/s : Noah pun banyak buat post raya .. hehe =) Noah, selamat hari raya ye..semoga ko tabah menjalani dugaan hidup walaupun dengan ketiadaan insan tersayang. Ko memang tabah...aku pun tak mungkin boleh jadi setabah ko...




 

Designed by Alieff Artwork